L’Extraescolar Tèxtil SaTroca © estimula la creativitat, la comunicació i la sensibilitat de la mainada.
És una experiència única d’aprenentatge dissenyada per SaTroca per a ser desenvolupada pels alumnes de cicle mitjà i cicle superior de primària fora de l’horari lectiu.
Tot nen és un artista: perquè tot nen creu cegament en el seu propi talent. La raó és que no tenen cap por d’equivocar-se… fins que el sistema els ensenya a poc a poc que l’error existeix i que se n’han d’avergonyir.
Perquè apuntar al teu fill a la nostra extraescolar Art Tèxtil?
Creiem en la bellesa de la individualitat de cada persona. És des d’aquest punt de partida que motivem a les vostres filles i fills per a que amb la nostra extraescolar augmentin les seves competències bàsiques i eduquem en valors.
Les accions que practiquem com ara enganxar, teixir, cosir, filar, pintar, trenar, etc. Aconsegueixen un benestar en l’infant i així es redueixen els seus nivells d’ansietat.
Amb els diferents treballs que realitzem aconseguim:
- Fomentar la creativitat
- Millorar la coordinació.
- Pujar l’autoestima de l’infant quan se n’adona de les seves capacitat.
- Plasmar les emocions que afloren en els nens durant el desenvolupament de l’activitat.
-
Interpretar, experimentar, expressar i comunicar.
L’extraescolar triomfa quan es converteix en interessant i motivacional per a l’infant.
Eli Aiello – Fundació Pere Tarrés
El resultat final de les peces que els infants creen, son l’excusa perquè cadascú s’expressi en funció del seu desenvolupament natural.
La nostra és una metodologia lúdica i amb un ambient distès. Fem una anàlisi de les necessitats i inquietuds de cada grup amb què treballem i en funció d’això dissenyem les diferents activitats que realitzarem al llarg del curs.
Els materials que utilitzem són importants per experimentar amb l’ expressió manual i artística. Introduïm materials reciclats i materials específics.
Fomentem que els nanos col.laborin, s’ajudin, cooperin i s’ensenyin els uns als altres, d’igual a i gual.
Fruit de la nostra voluntat d’estar ben formats i informats fem recerca, aprenentatges i formacions. Et deixem un link a un article sobre l’impacte que tenen les extraescolars en la canalla, esperem que a tu també et sigui profitós.